Модель формування готовності учнів до профільного й професійного самовизначення
Вся діяльність проводилися за такими напрямами:
Інноваційна діяльність щодо вдосконалення навчальної роботи учнів:
Специфіка психологічних та психофізіологічних характеристик учня як чинник вибору природничо-математичногопрофілю навчання (Т.П. Сізова).
Інноваційна діяльність щодо вдосконалення трудового виховання школярів основної та старшої школи:
Профорієнтаційні ігри як засіб професійного самовизначення учнів (М.П. Македонська).Розвиток спеціальних творчих здібностей учнів 8-9-х класів в позаурочній діяльності як передумова професійного самовизначення у природознавчому напрямку (І.Г. Щербань).
Оновлення змісту роботи з батьками учнів
Робота з батьками з профільного та професійного самовизначення учнів (Н.О.Зав'ялова).
Соціально-психологічний супровід профільного та професійного самовизначення учнів
Індивідуальний супровід профільного й професійного самовизначення учнів основної школи, які знаходяться в соціально небезпечному положенні (М.І. Каратанас).Психологічний супровід профільного самовизначення учнів в допрофільній та профільній підготовці (Н.М.Вербицька).
0 коментарі:
Дописати коментар